Studiedag Kind en Jeugd 'Actuele ontwikkelingen in de Kinderergotherapie'

De kracht van samenwerken

Deze studiedag staat in het teken van verbinden en versterken van krachtige samenwerking tussen tweede en eerste lijn. 

Ben jij kinderergotherapeut? Sluit je dan aan bij de inspirerende studiedag van de Adviesraad Kind en Jeugd over samenwerken. We bieden interactieve presentaties over actuele ontwikkelingen in de kinderergotherapie

Om kinderen met verschillende ontwikkelings- en ondersteuningsbehoeften optimaal te begeleiden delen experts tijdens deze studiedag hun inzichten en hoe je deze kunt toepassen in je eigen praktijk of organisatie. Er is in het programma veel ruimte voor dialoog en het stellen van vragen.

Bovendien is deze dag een unieke gelegenheid om jouw vakgenoten uit eerste, tweede of derde lijn te ontmoeten en met elkaar de samenwerking op te zoeken! Mis deze unieke kans niet en meld je aan voor deze studiedag.

Waarom deze cursus

Om kinderen met verschillende ontwikkelings- en ondersteuningsbehoeften optimaal te begeleiden delen experts tijdens deze studiedag hun inzichten en hoe je deze kunt toepassen in je eigen praktijk of organisatie. We bieden interactieve presentaties over actuele ontwikkelingen in de kinderergotherapie waarbij samenwerken een rode draad vormt. Er is in het programma veel ruimte voor dialoog en het stellen van vragen. 

Programma

  dag, van  tot 

 

 

Volledige programma

 

Praktisch

  • €189,-  leden
  • €249,-  niet- leden
  • 8 accreditatiepunten / -accreditatie aangevraagd
  • Bewijs van deelname
  • Inclusief catering en gratis parkeren

Schrijf je hieronder in

Schrijf je hieronder in

Leerdoelen

 


Cursusvoorwaarden

Zie cursusvoorwaarden

Docenten

 

 

 

Barbara Piskur

 

Barbara Piskur is hoofddocent aan Zuyd Hogeschool, Faculteit Zorg, Onderzoekscentrum voor Autonomie en Participatie (NL) en assistant professor Universiteit Hasselt, Faculteit Revalidatiewetenschappen, Revalidatieonderzoekscentrum REVAL (BE). Ze is ergotherapeute met een doctoraat in Revalidatiewetenschappen. Barbara heeft 14 jaar ervaring in onderzoek naar participatie, omgeving en erbij horen van kinderen en hun ouders. Op dit moment is ze kaartrekker van de onderzoekslijn Inclusie en Omgeving waarin het PhD project over Partnering for Change plaatsvindt, beloning studies, PREP interventie en PEM-CY. Ze is lid van de Canadese onderzoeksgroep CanChild, School-Based OT – INT, lid van de internationale groep 'Leading Evidence to Advance Participation-focused practice (LEAP)' en voorzitter van het bestuur van de Europese MSc in Ergotherapie.?

 

 

 

Debbie Kramer-Roy

 

Dr Debbie Kramer-Roy is een kinderergotherapeut met ruime praktijkervaring in Engeland, Pakistan en Nederland.

Debbie is een ervaren onderzoeker en docent in zowel ergotherapie als inclusief onderwijs op bachelor en masterniveau.

Zij is medeoprichter van het School-Based Occupational Therapy International Network (SBOT-IN) School Based Occupational Therapy – ENOTHE

Debbie is de Director Education van de European MSc in Occupational Therapy European Master of Science in Occupational Therapy | AUAS (amsterdamuas.com) aan de Hogeschool van Amsterdam en Docent-Onderzoeker Ergotherapie aan de Hanze in Groningen. Onderzoekspublicaties zijn te vinden op ResearchGat Debbie Kramer-Roy (researchgate.net)

Docenten

 

 

 

Barbara Piskur

 

Barbara Piskur is hoofddocent aan Zuyd Hogeschool, Faculteit Zorg, Onderzoekscentrum voor Autonomie en Participatie (NL) en assistant professor Universiteit Hasselt, Faculteit Revalidatiewetenschappen, Revalidatieonderzoekscentrum REVAL (BE). Ze is ergotherapeute met een doctoraat in Revalidatiewetenschappen. Barbara heeft 14 jaar ervaring in onderzoek naar participatie, omgeving en erbij horen van kinderen en hun ouders. Op dit moment is ze kaartrekker van de onderzoekslijn Inclusie en Omgeving waarin het PhD project over Partnering for Change plaatsvindt, beloning studies, PREP interventie en PEM-CY. Ze is lid van de Canadese onderzoeksgroep CanChild, School-Based OT – INT, lid van de internationale groep 'Leading Evidence to Advance Participation-focused practice (LEAP)' en voorzitter van het bestuur van de Europese MSc in Ergotherapie.?

 

 

Debbie Kramer-Roy

 

Dr Debbie Kramer-Roy is een kinderergotherapeut met ruime praktijkervaring in Engeland, Pakistan en Nederland.

Debbie is een ervaren onderzoeker en docent in zowel ergotherapie als inclusief onderwijs op bachelor en masterniveau.

Zij is medeoprichter van het School-Based Occupational Therapy International Network (SBOT-IN) School Based Occupational Therapy – ENOTHE

Debbie is de Director Education van de European MSc in Occupational Therapy European Master of Science in Occupational Therapy | AUAS (amsterdamuas.com) aan de Hogeschool van Amsterdam en Docent-Onderzoeker Ergotherapie aan de Hanze in Groningen. Onderzoekspublicaties zijn te vinden op ResearchGat Debbie Kramer-Roy (researchgate.net)

Contact

Ergotherapie Nederland
Orteliuslaan 750
3528 BB Utrecht

E-mail
en@ergotherapie.nl

Telefoonnummer
030 2628356

Telefonische bereikbaarheid
Maandag tot en met vrijdag,
tussen 8.30 en 17.00 uur.

Ergotherapie Nederland

 

Scholing
Dit is Ergotherapie
Ergotherapeut zoeken Kennisplatform
Over Ergotherapie Nederland
Congressen en bijeenkomsten

 

Contact

 

Ergotherapie Nederland
Orteliuslaan 750
3528 BB Utrecht

 

E-mail
en@ergotherapie.nl

Telefoonnummer
030 2628356

Telefonische bereikbaarheid
Maandag tot en met vrijdag,
tussen 8.30 en 17.00 uur.

 

 

 

 

 

 

Disclaimer | Privacy statement